Українські патріархальні анекдоти

Власне, як же без анекдотів?

Навіть феміністки (і з жіночими, і з чоловічими статевими ознаками) інколи розповідають анекдоти у ті нечасті моменти, коли вони не псують життя мужчинам.

Тож буде правильно, якщо здорові люди теж читатимуть анекдоти, що покажуть правильність їхніх ідей, особливо, якщо їх порівняти з нездоровим мисленням.

Пропонуємо українські анекдоти. Перша трійка:



У матріархальному суспільстві.

Зустрічаються двоє знайомих мужчин:

- Ти знаєш, що я думаю про шлюб.

- А ти одружений?

- Так!

- Тоді знаю.


У патріархальному суспільстві.

Зустрічаються два троюрідних брати:

- Які твої думки стосовно шлюбу?

- Я думаю, що мені вистачить трьох, четверта жінка мені не потрібна.

- Чого це раптом?

- Бо всі три мене кохають несамовито, кожна народжує синів. Ми всі щасливі.

.......       .......       .......


У матріархальному суспільстві.

- Я чула, ваш чоловік пішов од вас до іншої жінки.

- Нічого дивного, він часто ходить до різних шльондр. До речі, у вас його немає?


У патріархальному суспільстві.

- Я чула, ваш чоловік пішов до іншої жінки.

- Справді, він зараз у своєї іншої жінки! Нас в нього троє, бо він же вже не молодий і в його віці соромно мати лише одну.
.......       .......       .......

У матріархальному суспільстві.

- Мила, скажи, я в тебе перший?

- Коли, сьогодні?


У патріархальному суспільстві.

- Я знаю, що у тебе є першим, і щасливий з того.

- А я в тебе не перша, і не остання, і теж це знаю.


Будьте щодня з чоловічим сайтом!
- Цікаві матеріали
- Корисні поради
- Неординарні картинки
- Пікантні новини
- Зворушливі відео
Щоденні новини для чоловіків!
Додайте email-адресу:

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...