Українські чоловіки розлучаються з жінками, коли вертаються з АТО


Жінка зраджує поки чоловік в АТО
Чоловіки в АТО, жінки не завжди вірні

Поки чоловіки в АТО, жінки знаходять інших. Навіть виходять заміж за інших. Не кажучи вже про те, що деякі просто «зустрічаються». Ось подається для ознайомлення матеріал, підготовлений з використанням публікації http://vesti-ukr.com/donbass/105530-vernuvshis-s-vojny-podajut-na-razvod, про розлучення та поведінку жінок під час та після участі чоловіків в АТО.

Не дочекалася, хоча були разом три роки

Андрія з Полтави з війни не дочекалася кохана дівчина. «Ми жили разом три роки, на новий 2014 рік, я зробив їй пропозицію, вона погодилася. І ми планували весілля на літо. Після анексії Криму я добровільно пішов у військкомат.


Дівчина мене не підтримала, але коли був у зоні АТО, писала, що буде чекати. Кільце з заручин вона не знімала. У квітні я повернувся в Полтаву і дізнався, що вона поїхала до Києва з іншим хлопцем», — поділився з нами Андрій.

Могла телефонувати мені серед ночі, коли я під кулями, і кричати: мовляв, на памперси не вистачає                          

«Я служив водієм-механіком. Пройшов Карачун, був у Дебальцеве і ще декілька не менш гарячих місцях», — розповідає Сергій. Проблеми в сім'ї почалися через три місяці. «Ми прожили щасливо вісім років, а перед мобілізацією у нас з'явився довгоочікуваний первісток. Дружина благала мене не ходити на війну. Кричала, що залишиться одна з дитиною на руках. 

Я умовив її, і начебто вона мене зрозуміла. Але ненадовго. Могла телефонувати мені серед ночі, коли я під кулями, і кричати: мовляв, на памперси не вистачає. Вмовляння не допомагали. Коли я приїхав у відпустку, залишив їй свою картку, куди надходила моя військова зарплата, домовився з волонтерами, щоб їй допомагали».

За словами Сергія, перша дружина подала на розлучення. Але він особливо й не заперечував, тому що зустрів на війні свою нову любов. «Мене відрядили до іншої військової частини. Там я і познайомився з моєю, тепер вже, нареченою. Їй 27 років, вона — волонтер. Від утримання дитини я відмовлятися не буду, але спілкуватися з колишньою дружиною особливого бажання немає», — каже Сергій.             

«Проблеми після АТО будуть у всіх пар»

Звичайно, статистику розлучень військових поки ніхто не веде. Але волонтери, які тісно спілкуються з солдатами, підтверджують: розлучення можуть стати частим явищем. «Проблеми є у всіх, на мою думку, розлучатися може кожна десята пара. Як правило, це пов'язано з тим, що дружини не готові приймати своїх подружжя зміненими після війни. Наприклад, нещодавно хлопці розповідали, що їх товариш по службі після АТО, незважаючи на те, що в будинку у нього підведені комунікації, користується тільки туалетом на вулиці. Його сімейні таких дивацтв не розуміють. Або ще поширена проблема: жінки просто не усвідомлюють масштабів війни, не розуміють, що людину треба буде прийняти і підтримати, а не намагатися зламати», — каже волонтерка зі Львова Лана Борисова. Як розповів нам психолог-консультант Олексій Васильєв, проблеми чекають абсолютно всі сімейні пари, які пережили війну. «Після будь-якої війни була тенденція до розлучень. Це закономірність, і треба йти за допомогою до фахівців».

Підготував Славко Київський спеціально для сайту «Патріархальний Київ»


Будьте щодня з чоловічим сайтом!
- Цікаві матеріали
- Корисні поради
- Неординарні картинки
- Пікантні новини
- Зворушливі відео
Щоденні новини для чоловіків!
Додайте email-адресу:

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...