Секс і ранг. Сексуальна поведінка |
Колись у
Німеччині Адольф Шикельґрубер (Гітлер) мав виступ перед громадянами на
стадіоні.
Працівник того стадіону (звичайний технічний робітник, обслуга)
згадував, що він ганчіркою протирав місця, де сиділи жінки – після виступу
фюрера багато таких місць були мокрими.
Як бачимо, жінки
отримували величезне задоволення, слухаючи керівника країни, статусного
мужчини. У здоровому суспільстві, при патріархаті, для жінки навіть послухати
статусного мужчину – вже приємно. А поспілкуватися з ним, опинитися з ним у
ліжку – досягнення.
При матріархаті
задоволення жінок бувають збоченими і виглядають так: спокусити велику
кількість мужчин, не дати нікому або дати малій кількості. А у сексі
використовувати не здорове «я твоя жінка, тому ти, мужчина, вирішуєш, що і коли
ми робимо», а егоїстичну модель призу: «дам тобі, якщо…»
У давнину
імператор Акбар намалював на землі лінію і попросив свого радника Бірбала
скоротити цю лінію, не торкаючися її. Бірбал мовчки поруч з нею намалював ще
одну, значно довшу. Таким чином лінія Акбара стала короткою – відносно намальованої
радником.
Статусність
мужчини завжди можна порівняти – зі статусністю жінки, статусом інших мужчин
меншого чи вищого рівня, з мужчинами однакового статусу. Проявляється ця
статусність і в сексуальній поведінці. Самі розумієте, одна особа чоловічої статі
робить жінці кунілінгус, боячись її втратити, а інший мужчина дозволяє жінці
задовольнити себе, розуміючи, що для жінки сам факт інтиму зі статусним
мужчиною – вже задоволення.
Ось про те, яка
сексуальна поведінка підвищує чи знижує ранговість (статусність) мужчини та
жінки і буде таблиця, що її розміщено нижче.
Необхідне
зауваження. Співавтори «Патріархального Києва» імператорів Акбара та Гітлера розглядають тут просто як історичних персон, розуміючи, що
ці постаті назавжди залишились у неспинному історичному процесі. Водночас,
немає жодного захоплення їхніми діями стосовно того, що стосується України та
українців. А педераст на фото є вигаданим персонажем і його схожість на реальних людей є випадковістю.