Сповідь бабораба про тяжку долю


Бабораб

Ситуація наступна.

Дружина молодша на 5 років.

Дитина вийшла випадково, про дітей не думали, дружина відмовилася від аборту.

Платимо іпотеку здача в 15 році.

Після народження дитини все пішло шкереберть.


У мене є кіт йому 9ть років.

З дружиною знайомий 6-ть років, 4 роки живемо разом 3 роки у шлюбі, живемо поки в квартирі тещі.

Після народження дитини змусила прибрати кота який зараз живе у друзів (тому що а раптом алергія) через 3 дні з спальні виставили мене тому що я хроплю і ворушуся -(( а донька прокидається і кричить

Дружина цілими днями дивиться форуми для молодих мам ми накупили цілу купу різних непотрібних речей яких їй нарадили.

Вона стала дуже нервовою, постійні скандали на рівному місці мені не дають користуватися комп'ютером бо мовляв шкідливо змушують мити підлогу по 5ть раз тому що мікроби а з донькою не дають сидіти бо не вмію .

Оскільки дружина не працює мені довелося зайнятися фрілансом, бо іпотека і збільшені витрати .

Більше я так не можу , приходячи додому я мию підлоги готую собі поїсти працюю до 12 і лягаю спати на кухні .

Я відчуваю себе робочої конем , сексу не було 10 місяців на мої спроби близькості дружина каже що не хоче або ми розбудимо дитини .

Вихідні це просто пекло гуляти вона удвох не хоче на першому місці дитина я для неї вже просто якийсь додаток .

Останній раз мене докорили маленькою зарплатою і сказали що я невдаха. Хоча я працюю по 15-17 годин і отримую набагато більше за середню зарплату.

Мені це все дуже набридло я не хочу йти додому і все частіше думаю винайняти квартиру забити на іпотеку і забрати у друзів свого кота.

Що робити ??

Автор:  b1w0lf.livejournal.com


Будьте щодня з чоловічим сайтом!
- Цікаві матеріали
- Корисні поради
- Неординарні картинки
- Пікантні новини
- Зворушливі відео
Щоденні новини для чоловіків!
Додайте email-адресу:

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...