Закони матріархату: був одружений – заплати аліменти колишній бездітній жінці


За що в Україні призначають сплату аліментів

У квітні 2013 року «Газета по-українськи» публікувала матеріал «Все йому могла простити, тільки не зраду». 

В ньому є дуже цікавий момент. Жінка, яка не народжувала, отримує від колишнього чоловіка щомісячні грошові виплати.

Зауважте, мінімальна зарплата в Україні з грудня 2013 року має становити 1218 гривень. А колишня дружина отримує щомісяця від колишнього чоловіка 1700 гривень.

І все законно. Ви не знали? Думали, що матріархальна держава дбає про вас?

Читайте та насолоджуйтеся:


"Все йому могла простити, тільки не зраду"
— Як розвелася, стала поправлятися, — каже 37-річна Ірина Майданюк із міста Ірпінь на Київщині. — Вже набрала 17 кілограм. Скучно самій, тому ходжу й жую то тортики, то цукерки. Дуже люблю жарену картошку. За вихідні сама можу з'їсти три сковорідки.
Майданюк розлучилася вчетверте. Екс-чоловік щомісяця платить 1,7 тис. грн — аліменти на утримання.
— На аліменти має право кожна жінка, просто не всі про це знають. Мене проконсультував колишній однокласник. Він хороший адвокат, працює в Києві. Застукала Сашку на брехні. Сказав, що поїхав у відрядження, а сам  влаштував гулянку в товариша на дачі. Там були і дєвочки, і водка. Як зайшла, мало не впала. Він кинувся за мною, просив вибачення. Не сварилася, лише виставила з квартири його речі. Сашу любила найбільше. Він романтик був. Познайомилися в небі. Довго мріяла стрибнути з парашутом. Коли прийшла на навчання, він був у групі. Під час занять намагався приблизитися, заговорити, але мені не подобався, бо був низенький, з великим животом і рудим волоссям. Коли стрибали, у повітрі схопив за руку. Сказав, що я найгарніша дівчина на світі.
Подружжя прожило сім років, дітей не мали.
— Саша не хотів дітей, бо він молодший мене на чотири роки. Просив ще пожити для себе, — додає. — Любив дарувати оригінальні подарунки. Якось просипаюся, а за вікном на дев'ятому поверсі висить надувний чоловік з букетом квітів. Спеціально для мене навчився пекти солодощі. Я не люблю готувати, чоловік — обожнював. Останній рік був важкий для обох, бо в Сашка почалися проблеми з бізнесом. Мене скоротили. Він став випивати. Все йому могла простити, тільки не зраду.
На згадку про Олександра залишила кілька сорочок, м'яку іграшку і його улюблені парфуми.
— Звичка залишати щось на пам'ять з'явилася від першого чоловіка Олега. Коли розлучився зі мною, попросив на згадку кружевні трусики, я в нього забрала медальйон, що йому подарувала його мати. Від другого — Максима — маю колекцію машинок "мітцубісі". Сам її залишив, коли переїздив у зйомну квартиру. І від третього Віктора — кілька галстуків.
Найменше Ірина прожила з Олегом. Розійшлися за місяць.
— Сваритися почали на весіллі, — пригадує. — Олег так напився, що не помнив, як його звати. Мої родичі пересварилися з його через організацію весілля. Не могли з'ясувати, хто скільки грошей потратив і хто кому винен. Батьки зненавиділи одне одного. Коли стали жити разом, нам було скучно. Він тягнув мене в кіно, я хотіла посидіти вдома. Коли приходила моя подружка, він не знав, куди себе діти. На роботу не ходив. Як тільки потратили гроші, подарені на весілля, вирішили розвестися. Все було дуже швидко, бо розлученню посприяли в загсі мамині знайомі.
З Максимом Ірина прожила три роки. Розійшлися, бо чоловік поїхав працювати за кордон, обіцяв забрати її згодом, але так і не повернувся.
— З Вітьком зійшлися на роботі, де працювала менеджером з продажу побутової техніки. З ним був найгучніший розвод. Розлучалися майже півроку, бо не хтів мене відпускати. Як тільки ми одружилися, Вітька рішив, що я його лялька Барбі. Купляв мені все, але на роботу не пускав. Контролював кожен шаг, телефон перевіряв. Утекла з дому і влаштувалася на роботу в іншому місті.
Жодного разу прізвище не змінювала.
— Цього навчила мама. Вона теж тричі вискакувала заміж. З батьком не розлучилася лише тому, що завагітніла.

Валентина МУРАХОВСЬКА
Фото з сайту atn.ua


Будьте щодня з чоловічим сайтом!
- Цікаві матеріали
- Корисні поради
- Неординарні картинки
- Пікантні новини
- Зворушливі відео
Щоденні новини для чоловіків!
Додайте email-адресу:

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...